498180
Książka
W koszyku
Autorzy książki, wskazując na wypróbowane na świecie techniki public relations, uczą nas, jak kreować opinię publiczną, prowokować dyskusje i wytwarzać zapotrzebowanie na dany produkt czy usługę. Opisują rolę Internetu i innych mediów.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 Rewers (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na okł. podtyt.: jak zaistnieć na rynku, jak najlepiej zaprezentować siebie i swoją firmę [...].
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej