498221
Książka
W koszyku
W książce opisano miejsce i rolę public relations w zarządzaniu firmą. Łącząc różne modele i teorie zarządzania, autorka omówiła tworzenie skutecznych strategii PR w kontekście m.in. zarządzania strategicznego firmą, działania kierownictwa firmy, zarządzania zasobami ludzkimi, działalności marketingowej firmy, wpływu globalizacji na działania PR oraz ich skuteczność. Książka jest adresowana do studentów zarządzania, socjologii, psychologii, a także praktyków PR zajmujących się na co dzień kształtowaniem wizerunku firmy.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że w dniach 19-29 listopada 2024 r. Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży nr 89 (ul. Grochowska 202) będzie nieczynna z powodu skontrum (inwentaryzacji księgozbioru). Przepraszamy za utrudnienia.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 GROCHOTEKA (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Dla studentów zarządzania, socjologii, psychologii, a także praktyków PR.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia strona161-[163].
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej