498436
Książka
W koszyku
Można uznać podręcznik Philipa Kotlera za dzieło klasyczne, nadal równocześnie aktualne, będące podstawową pracą z zakresu marketingu. Dobrze się więc stało, że poglądy autora będzie można poznać w języku polskim. (...) Autor nie tworzy teorii marketingu. W pełni uznaje jego interdyscyplinarność, osadzając go silnie w ekonomii, zarządzaniu, dyscyplinach behawioralnych i tych, z których czerpie metody i techniki badań marketingowych. Pozwala to na dostosowanie marketingu do zmieniających się warunków funkcjonowania przedsiębiorstwa, widzieć wprawdzie funkcję marketingową organizacji jako wiodącą, ale równocześnie nie pomijając pozostałych. Dlatego też, w podręczniku uwzględnia się zależności zachodzące w przedsiębiorstwie oraz ich wpływ na podsystem marketingu. (Informacja od wydawcy).
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 Rewers (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (3 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 REWERS (1 egz.)
Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że w dniach 19-29 listopada 2024 r. Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży nr 89 (ul. Grochowska 202) będzie nieczynna z powodu skontrum (inwentaryzacji księgozbioru). Przepraszamy za utrudnienia.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 DAR (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 Rewers (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-35993 (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej