498398
Książka
W koszyku
Autorami kierowała intencja poszukiwania innowacyjnych rozwiązań pedagogiczno-praktycznych opartych na najnowocześniejszych badaniach empirycznych oraz doświadczeniach innych państw, zwłaszcza krajów Europy Zachodniej i krajów skandynawskich, w których edukacja przedszkolna zaznaczyła się najwyraźniej. Poszczególni autorzy próbują ukazać edukację przedszkolną z różnych punktów widzenia: instytucji przedszkolnej, nauczyciela, potrzeb rozwojowych dziecka oraz szans i zagrożeń w osiąganiu przez nie kompetencji i pozytywnych cech charakteru. Teksty wyszły spod piór zarówno profesorów, jak i adiunktów i asystentów oraz nauczycieli-praktyków zajmujących się w różnych aspektach edukacją przedszkolną. Książka jest adresowana do nauczycieli przedszkoli, studentów, rodziców, władz oświatowych i polityków.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-49197 (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej