498476
Książka
W koszyku
We współczesnym świecie asertywność stała się jedną z podstawowych kompetencji oczekiwanych i wymaganych od menedżera. Asertywność jest umiejętnością posługiwania się w różnych sytuacjach łagodną stanowczością w obronie własnych racji, ale bez wchodzenia w konflikt z racjami innych. Aby być asertywnym, należy nauczyć się: odmawiać, wyrażać własne poglądy i bronić ich, nie bać się krytyki i reagować na nią, bronić się przed agresją, konstruktywnie wyrażać złość, wydawać polecenia i komunikować swoje oczekiwania, chwalić innych, prezentować siebie. Ten poradnik pomaga nauczyć się bycia asertywnym. Można go polecić nie tylko obecnym i przyszłym menedżerom, ale także psychologom, socjologom, dziennikarzom, urzędnikom różnych szczebli oraz studentom wyższych uczelni i słuchaczom studiów podyplomowych.
Status dostępności:
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że w dniach 19-29 listopada 2024 r. Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży nr 89 (ul. Grochowska 202) będzie nieczynna z powodu skontrum (inwentaryzacji księgozbioru). Przepraszamy za utrudnienia.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej